Ogród Miraski

Tu pochwal się Twoim ogrodem! Fotografie i opisy co u Ciebie rośnie - mile widziane!
Miraska
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 14
Rejestracja: 2011-03-20, 22:15

Ogród Miraski

Post autor: Miraska »

Mój ogród dopiero jest w budowie od podstaw. Trzy lata temu zostały wycięte wszystkie drzewa samosiejki szklanki. Dwa lata temu zostały posadzone pierwsze drzewa owocowe, a od ubiegłego roku tworzę wizję swojego ogrodu. Na razie widać tylko jakieś patyczki zamiast drzew i krzewów. Ale może kiedyś doczekam się zarośniętego ogrodu, chociaż w części przypominający Wasze piękne ogrody i będę mogła go pokazać w całej krasie. Ale zajmie mi to kilka lat zanim roślinki się rozrosną :cry: Póki co jestem laikiem, który zaczyna przygodę z ogrodem.
Załączniki
krokusy
krokusy
przylaszczka pospolita
przylaszczka pospolita
a to pierwsze oznaki wiosny - śnieżyczka przebiśnieg
a to pierwsze oznaki wiosny - śnieżyczka przebiśnieg
druga część ogrodu zimą
druga część ogrodu zimą
mój ogród zimą
mój ogród zimą
Miraska
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 14
Rejestracja: 2011-03-20, 22:15

Post autor: Miraska »

Cieszę się z każdego kwiatka, dlatego wkleję dalsze oznaki wiosny w moim ogródku. :)
Załączniki
pierwszy rozwinięty żonkil. Resztą będę się chwaliła w miarę zakwitania kolejnych roślinek
pierwszy rozwinięty żonkil. Resztą będę się chwaliła w miarę zakwitania kolejnych roślinek
forsycja - tylko gałązka, bo krzaczek sam w sobie jest mikry.Muszę poczekać jak urośnie
forsycja - tylko gałązka, bo krzaczek sam w sobie jest mikry.Muszę poczekać jak urośnie
cebulica syberyjska
cebulica syberyjska
pierwiosnki
pierwiosnki
użytkownik usunięty

Post autor: użytkownik usunięty »