biohumus,nawozy mineralne

Jak stosować nawozy i inne preparaty poprawiające wzrost roślin?
laguna96
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 1
Rejestracja: 2014-03-27, 19:48

biohumus,nawozy mineralne

Post autor: laguna96 »

Nie znam się zbyt na nawożeniu,ale od jakiegoś czasu bardzo zainteresował mnie temat biohumusu i nawozów mineralnych. Chciałabym zadać kilka pytań odnośnie tych tematów.np.
-czy można je stosować na truskawki i jakiego rodzaju efektów się spodziewać.?
-czy można stosować je na zmianę?
- w jakim okresie najlepiej je stosować?

Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź ;-)
Awatar użytkownika
Danka
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 13263
Rejestracja: 2008-03-11, 20:17

Re: biohumus,nawozy mineralne

Post autor: Danka »

Może trochę spóźniona odpowiedź ale chyba lepiej późno niż wcale. Przeczytaj ten artykuł i powinien dać Ci odpowiedź na zadane pytania http://blog-ogrodniczy.pl/porady-ogrodnicze/biohumus/
Marcin29
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 14
Rejestracja: 2014-04-09, 15:08

Biohumus

Post autor: Marcin29 »

Witam
Czy biohumus można stosować na zmianę z nawozem mineralnym ?
Jaki nawóz jest najlepszy do ficusa microcarpia ginseng i czy biohumus mozna stosować do nawożenia jego ?
pozdrawiam :-?
Awatar użytkownika
Doxepine
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 678
Rejestracja: 2013-07-28, 10:16

Re: Biohumus

Post autor: Doxepine »

Marcin29 pisze:Witam
Czy biohumus można stosować na zmianę z nawozem mineralnym ?
Jaki nawóz jest najlepszy do ficusa microcarpia ginseng i czy biohumus mozna stosować do nawożenia jego ?
pozdrawiam :-?
Nie tylko można, ale nawet trzeba :) Jeżeli regularnie nawozisz biohumusem wystarczy jak raz w miesiącu dasz pełną dawkę nawozu ogólnego zastosowania. Biohumus można stosować do wszystkich roślin :)
Marcin29
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 14
Rejestracja: 2014-04-09, 15:08

Re: biohumus,nawozy mineralne

Post autor: Marcin29 »

nawóz ogólnego zastosowania ?