Pomoc w wyliczeniach

Projekty, architektura ogrodowa i tematy pokrewne.
ODPOWIEDZ
awort
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 2
Rejestracja: 2012-09-09, 15:47

Pomoc w wyliczeniach

Post autor: awort »

Witam
Zwracam się z prośbą o pomoc w wyliczeniach, bo cały czas wychodzą mi dziwne wyniki, już tłumaczę o co chodzi. Mam mały ogródek, który właśnie skopałem i pozbyłem się kamieni, teraz chciałbym położyć kostkę oraz zasiać trawę, niestety w tych sprawach jestem zielony i nie mam żadnego doświadczenia. Jakby to nie był za duży problem prosiłbym o pomoc w wyliczeniach: ile potrzebuje ziemi oraz kostki. Zrobiłem prowizoryczny rysunek.
Pomarańczowy kolor to chodnik.
Zielony to miejsce gdzie chciałbym żeby była trawa.
Szary to miejsce gdzie miałaby się znaleźć kostka.
Żółte cyfry to odległości od kostki do ogrodzeń.
Z góry dziękuję za pomoc.
Załączniki
ogrodek.jpg
Awatar użytkownika
Danka
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 13263
Rejestracja: 2008-03-11, 20:17

Re: Pomoc w wyliczeniach

Post autor: Danka »

Wiesz już jaką kostkę chcesz położyć? Musisz wziąć pod uwagę szerokość i długość kostki. Wówczas możesz zacząć liczyć. ;-)
użytkownik usunięty

Re: Pomoc w wyliczeniach

Post autor: użytkownik usunięty »

Nieczytelne są dla mnie te wymiary podane na rysunku, nie wszystkie są czytelne. Poza tym jak już potrafisz taki schemat narysować i wymiary nanieść to nie powinieneś mieć problemu z wyliczeniem powierzchni prostokąta.
Zadajesz też pytanie ile potrzeba ziemi? Ale do czego? Chcesz nawieźć świeżej?
awort
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 2
Rejestracja: 2012-09-09, 15:47

Re: Pomoc w wyliczeniach

Post autor: awort »

Tak chcę nawieźć nowej, bo na tym, co mam to trawa mi nie wyrośnie. Zadaję tyle pytań, bo nie znam się na tym, w Internecie można znaleźć, że do trawy wystarczy 5cm ziemi, a zaraz jest napisane, że 10cm. Jeżeli wyszło mi 30m, z pola powierzchni to ile to jest ziemi??? Mówiłem nie znam się na tym.