Zielonym do góry!

Tu pochwal się Twoim ogrodem! Fotografie i opisy co u Ciebie rośnie - mile widziane!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Halina
Zagorzały dyskutant
Zagorzały dyskutant
Posty: 337
Rejestracja: 2008-01-08, 18:41

Post autor: Halina »

Wielkie dzięki za ciepłe słowa.
Ogrodnikiem nie jestem (nauczyciel wf, trener pływania) i o ogrodzie wszystkiego musiałam się nauczyć, dużo czytam, a to już 5 lat.
Gosiu - bierz co chcesz, nic nie jest zastrzeżone, a wręcz będzie mi bardzo miło.
Geniu - też bardzo brakowało mi wody. Ponieważ jest to działka pod miastem i nie jestem tam codziennie, oczko wodne jest dość ryzykowne z uwagi na filtację wody, więc wymyśliłam sobie takie oczko zakryte kratą i obłożone kamieniami, 100 % bezpieczeństwa, też mam małego wnuka. Sprawdziło się znakomicie, woda nie kiśnie, malutka fontanna wprowadza miły szum, a dzieciom to dodatkowa atrakcja.
Awatar użytkownika
mada
Zagorzały dyskutant
Zagorzały dyskutant
Posty: 200
Rejestracja: 2009-11-11, 16:32

Post autor: mada »

Halinko, na forum jestem od niedawna i dopiero teraz odkryłam Twój przepiękny ogród. Wiele zdjęć mnie zachwyciło. Jest takie miejsce w Twoim ogrodzie, które chciałabym żywcem przenieś do swojego ogrodu. To miejsce to rabatka kwiatowa pod śliwą. Ja mam takie miejsce pod orzechem. Jeżeli można prosić o przepis na taką rabatkę to byłabym bardzo wdzięczna :->
pozdrawiam
Magda
Awatar użytkownika
El-ka
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 1302
Rejestracja: 2009-01-30, 14:19

Post autor: El-ka »

Magdo nie chciałbym Cię zniechęcać ale myślę,że pod orzechem raczej nic Ci nie urośnie co najwyżej tulipany i inne rośliny cebulowe zanim orzech wypuśi na dobre liście.Chyba,że Twój orzech jest niewielki to możesz spróbować.Ja pod orzechem mam tylko trawę , wczesne rośliny cebulowe ,paprocie i bluszcz.Pokusiłam się w tym roku o kwitnące krzewy ale jak będą kwitnąć nie wiem.
pozdrawiam Elżbieta
Awatar użytkownika
piwonia
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 1565