Zakładanie przydomowego ogródka owocowego

Uprawa drzew i krzewów owocowych, choroby i szkodniki roślin sadowniczych.
ODPOWIEDZ
zezowatagata
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 2
Rejestracja: 2009-03-11, 21:12

Zakładanie przydomowego ogródka owocowego

Post autor: zezowatagata »

Dobrzy ludzie poradźcie jak zaplanować taki zakątek owocowy - myślę o krzewach np. porzeczki czarne, czerwone i agrest przy siatce i kilku drzewach - jabłoń, czereśnia, brzoskwinia, grusza.
Nie mogę znaleźć żadnych rozplanowanych nasadzeń, a że jestem totalnie zielona potrzebuję konkretnych informacji bo się gubię.
Ile i w jakich odległościach, żeby to miało ręce i nogi? 19arowa działka, na której stoi nasz dom jest łysa jak kolano, przy czym dom dzieli ta działkę na pół. Myślę żeby na owoce przeznaczyć jeden z narożników, tak najogólniej rzecz biorąc? Krzewy przy siatce maja sens?

Najgorzej czasem zacząć, zrobić pierwszy ruch... odeślijcie mnie chociaż do miejsca z informacjami...
Awatar użytkownika
Joanna
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 800
Rejestracja: 2008-06-04, 13:48

Post autor: Joanna »