Z ogrodu Lamii..

Tu pochwal się Twoim ogrodem! Fotografie i opisy co u Ciebie rośnie - mile widziane!
Awatar użytkownika
Lamia
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 3
Rejestracja: 2012-04-14, 13:34

Z ogrodu Lamii..

Post autor: Lamia »

Dział nazywa się tak pięknie "Oto mój piękny ogród". A mój ogród nie jest jeszcze ani piękny, ani nawet ładny.
Jestem kompletnym amatorem i nowicjuszem, ale dokopałam się do zdjęć z pierwszej wiosny i lata w moim nowym ogrodzie i chcę je tu uwiecznić.
Tulipany:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Kalie:
Obrazek
Obrazek
Róże:
Obrazek
Asamitki:
Obrazek
Rozwar:
Obrazek
Hortensje:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
I zdjęcia z późnej jesieni.
Oszroniona róża:
Obrazek
Przyprószony szronem klonik palmowy:
Obrazek
Rozchodnik okazały:
Obrazek

Mój ogród jest świeżutki, jak szczypiorek na wiosnę, bo i działka całkiem świeża koło nowego domu. Pierwsze grzebanie w ziemi zaczęło się na jesieni półtora roku temu. Wsadzanie cebulek itd. Potem na wiosnę zakwitły pierwsze kolory i w miarę upływu czasu, przez lato i jesień, dosadzałam tam różne roślinki, a także dwa drzewka, tj. jabłonkę i wierzbę. Teraz mam już wsadzonych parę bylinek i mam nadzieję, że to wszystko wybuchnie zapachami, kształtami i kolorami. Na razie mam częściowo zagospodarowaną tylko południową część od domu.
Reszta naokoło czeka na lepsze czasy. Od tej południowej strony działka ma około 250 m2, z czego większą część będzie stanowił trawnik, który posialiśmy niedawno - reszta to, naokoło trawnika, miejsce na moje roślinkowe cuda. Tak to mniej więcej wyglądało zeszłego lata:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A to trochę "wiosennych cudów" z tej wiosny.
Szafirki:
Obrazek
Rosną piwonie:
Obrazek
I irysy:
Obrazek
A także bratki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
I bez:
Obrazek
Oraz inne bylinki:
Obrazek
I rozwijają się pierwsze tulipany:
Obrazek
A także chucham na pierwsze w swoim życiu kanny:
Obrazek
To na razie byłoby tyle. :-)
"Trwaj tylko w słońcu, bo nic pięknego nie rośnie w ciemności"..