Witam (zaskoczenie, prawda? :) )

Jeżeli właśnie dołączasz do naszego forum i nie wiesz gdzie napisać pierwszy post, zrób to tutaj! Chętnie się z Tobą przywitamy :-)

Witam (zaskoczenie, prawda? :) )

Postautor: Qulleczka » 2018-06-11, 03:05

Witam Ogrodników :)

Z jakiegoś bliżej mi nieznanego powodu nie lubię swojego imienia, więc możecie nazywać mnie Kulką lub Kuleczką :)

Mieszkam w Warszawie. Jestem nauczycielką w szkole podstawowej, aktualnie jednak zajmuję się wychowaniem mojej niespełna dwuletniej córeczki. Ale do zawodu wrócę bardzo chętnie, inaczej uschnę! :)

Ogrodnictwem (a w zasadzie trawnictwem :D) interesuję się od... tygodnia :) Ponieważ postanowiłam zadbać o trawnik na działce u mojej Babci :) Czytam i czytam i... założyłam własny wątek (TUTAJ).

Mam nadzieję, że wizyty na tym forum pomogą mi uzyskać wspaniałe efekty (którymi nie omieszkam się pochwalić w licznych fotorelacjach) i że zagoszczę tu na dłużej :) Bo wygląda na to, że przyjemnie tu u Was :)

Pozdrawiam upalnie, chociaż nocą :)
Awatar użytkownika
Qulleczka
Witamy na forum!
Witamy na forum!

Re: Witam (zaskoczenie, prawda? :) )

Postautor: Sylwia,Gosia » 2018-06-11, 17:10

Witaj Kuleczko , pokrewna ,nocna duszo ! :-D Również, nie raz pisałam posty o tej porze .
Dobrze , że założyłaś wątek ,musisz jednak jeszcze raz to zrobić w dziale "Oto mój piękny ogród" i tam założyć pod dowolnym tytułem Twój wątek , np. " Ogród babci Basi " :) .
Pozdrawiam :)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie: Balkony Gosi, Sylwii.
Awatar użytkownika
Sylwia,Gosia
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!

Postautor: Qulleczka » 2018-06-11, 18:39

Gosiu dziękuję za powitanie ;)
Nie zakładałam jeszcze wątku w dziale "Oto mój piękny ogród", ponieważ mojego miejsca zielonego nie można w żaden sposób nazwać ogrodem :) A już na pewno pięknym! :D
To dopiero początek, planowanie w zasadzie, więc nie bardzo jest co pokazywać. Obecny wątek to szukanie pomocy raczej niż chwalenie się :)