Trawnik, czy rośliny zadarniające, problemy powodzian

Założenie i pielęgnacja, problemy z utrzymaniem trawnika.
kita217
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 1
Rejestracja: 2010-10-01, 22:35

Trawnik, czy rośliny zadarniające, problemy powodzian

Post autor: kita217 »

Witam! Jestem zielony w tych sprawach ( mieszkaniec bloków) Od niedawna mam ogród i przez kilkanaście lat był nie uprawiany i jest strasznie zaniedbany. Proszę o rady jak doprowadzic ogród do porządku. Próbowałem przekopac wszystko ale z mizernym skutkiem,nadal kępy trawy rosną. Od czego mam zacząc?
Awatar użytkownika
Merghen
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 2323
Rejestracja: 2010-09-01, 07:22

Post autor: Merghen »

Jeśli nie masz zamiaru sadzić nic jesienią na działeczce to może warto spryskać trawę środkiem do niszczenia chwastów. Niestety po nim jakiś czas nie można nic sadzić bo roślinki padną. I trzeba uważać by przy pryskaniu nie pryskać na rośliny pożądane na działce i na siebie (zawsze wiatr musi być w plecy). Albo pozostaje Ci dalsze przekopywanie i wybieranie wszystkich niepożądanych lokatorów, wtedy od razu możesz robić nasadzenia.
Ogród:
Zasadzany na ugorze

Zapraszam, Małgorzata
użytkownik usunięty

Post autor: użytkownik usunięty »