Znaleziono 957 wyników

autor: Lol@
2017-04-30, 15:41
Forum: Oto mój piękny ogród!
Temat: Ogród Maliny
Odpowiedzi: 2559
Odsłony: 180951

Re: Ogród Maliny

Ależ mi się spodobały Twoje Bratki, w donicy, jaśniejszy kolor z ciemniejszym kolorem, zapamiętam to na długo :).

Pozdrawiam wiosennie :)
autor: Lol@
2017-04-30, 15:35
Forum: Oto mój piękny ogród!
Temat: W ogródku Tadeusza
Odpowiedzi: 1696
Odsłony: 177519

Re: W ogródku Tadeusza

U Tadzia się niewiele pozmieniało, :-D Gratuluje Bukszpanu woli wyrośnięcia w Bergeni, to jest wyczyn, tylko dlaczego z ziemi Bukszpan powędrował do doniczki? W zamyśle ma być rośliną doniczkową teraz? Heh, mnie jest trudno utrzymać krzew w donicy, to trudniejsze zadanie niż w ziemi. Gratulacje z ok...
autor: Lol@
2017-04-30, 15:14
Forum: Oto mój piękny ogród!
Temat: Ogródek na północ Loli
Odpowiedzi: 576
Odsłony: 62178

Re: Ogródek na północ Loli

Cześć, tu znowu ja. Przywitam się tegorocznymi Krokusami (patrz Załącznik). Nie wiem jak wypadnie u mnie ze zdjęciami, ale postaram się być bardziej aktywna :). Ogródek bardzo się nie zmienił, musicie mi uwierzyć na słowo. Zamierzam jednak trochę pozmieniać i możliwe, że stanie się to już niedługo. ...
autor: Lol@
2015-09-13, 20:34
Forum: Oto mój piękny ogród!
Temat: Gdzie rosło zboże i nie tylko - pokłosie
Odpowiedzi: 3198
Odsłony: 221921

Re: gdzie rosło zboże i nie tylko - pokłosie

Również gratuluje stu stron :). U mnie tez susza, jak widzę, ile mnie nie było, i ile mam do nadrobienia. Przypomina mi to powrót do domu po tygodniu nieobecności, roślinki się pozmieniały, podrosły, ale tez podsuszyły, bo nie miały wody, w ten bezdeszczowy czas. we wrześniu trochę lepiej z deszczem...
autor: Lol@
2015-09-13, 20:23
Forum: Oto mój piękny ogród!
Temat: Jest takie miejsce - cz.2
Odpowiedzi: 2095
Odsłony: 169637

Re: Jest takie miejsce - cz.2

Jak czas upływa to widać, że rosną, i objętością swą i liczebnością w kolekcji, Wypielęgnowane okazy Róż, Elu :). Ja mieć ochotę na drugą, ale jej nie mogę znaleźć. Pozdrawiam :).
autor: Lol@
2013-05-25, 17:09
Forum: Oto mój piękny ogród!
Temat: Ogród na obrzeżach Małopolski.
Odpowiedzi: 327
Odsłony: 44970

Re: Ogród na obrzeżach Małopolski.

Witaj po malutkiej przerwie ;). Trytomy ładnie Ci przezimowały...
Nie przepraszaj za jakość zdjęć, wszystko widać :) :)
Na malutkiej rabatce widzę Tulipanki :D Dużo ich tam masz?
autor: Lol@
2013-05-25, 17:06
Forum: Oto mój piękny ogród!
Temat: Skromny ;)
Odpowiedzi: 208
Odsłony: 24361

Re: Skromny ;)

Skromnie pisząc, bardzo ładny, przecież ma 5 lat... To już dużo jak na ogródek...
Które to drzewka tak ładnie oprószyło śniegiem, te trzy koło siebie? A ta roślinka na skalniaku z ziołami po prawej od fioletowego Płomyka to...?

Wytrawna z Ciebie ogrodniczka, skoro już umiesz ukorzeniać Lawendę ;).
autor: Lol@
2013-05-25, 16:43
Forum: Oto mój piękny ogród!
Temat: ogród wokół domu
Odpowiedzi: 1539
Odsłony: 140183

Re: ogród wokół domu

Jak to łatwo przychodzi... Posadzić parę krzaczków, z innych ukorzenić, mieć kolejne krzaczki, a jak małe to tak jak ty robisz, czekasz jak podrośnie i dopiero wsadzasz... Takie to proste... Ogród za grosze :). Orliki piękne... Wszystko wiesz, co kiedy w swoim ogrodzie robisz, kiedy i co jak kwitnie...
autor: Lol@
2013-05-23, 23:10
Forum: Oto mój piękny ogród!
Temat: Mój ogródeczek
Odpowiedzi: 455
Odsłony: 40227

Re: Mój ogródeczek

Magnolia się nie poddaje, bo powtarza kwitnienie już liśćmi :)... Mam te same Czosnkowe główki :P. Jakbym na swoje patrzyła... Tyle, że o jedną więcej :]. Fajna rabatka z kwitnącymi Szafirkami i Smagliczką :-).
autor: Lol@
2013-05-23, 22:44
Forum: Oto mój piękny ogród!
Temat: ogród wokół domu
Odpowiedzi: 1539
Odsłony: 140183

Re: ogród wokół domu

:D Jakbym ja miała tyle miejsca to bym się cieszyła... Tyle roślin można sobie posadzić, posiać... to po prostu marzenie...
Ogród jakich mało :).
autor: Lol@
2013-05-23, 22:37
Forum: Oto mój piękny ogród!
Temat: Działka Lili od nowa i po nowemu.
Odpowiedzi: 860
Odsłony: 95210

Re: Działka Lili od nowa i po nowemu.

Tymi trawkami pod modrzewiem, to mnie zgniotłaś :P...
Fajny ciemny kolorek Orlika :]. A to nie wiem co to, to nie Ubiorek wiecznie zielony? Bo to on należy do piątki wiosennej :).

Robi się u Ciebie naprawdę fajnie:).
autor: Lol@
2013-05-23, 22:30
Forum: Oto mój piękny ogród!
Temat: moja nowa działka
Odpowiedzi: 2860
Odsłony: 199056

Re: moja nowa działka

Ładne. Nowa działka, a już tak roślinki dobrze się przyzwyczaiły:)... Serduszki, Pełnik, nawet różowa Konwalia; super :).
autor: Lol@
2013-05-23, 22:14
Forum: Oto mój piękny ogród!
Temat: W moim ogrodzie...
Odpowiedzi: 640
Odsłony: 74236

Re: W moim ogrodzie...

Jestem w ciężkim :shock: :)... I :przestraszony: ilością odmian Twoich Tulipanów... Fantastyczne! :) Ogródek na kółkach, świetny pomysł... Łatwo można zmienić jego miejsce. Tak niewiele potrzeba żeby stworzyć coś takiego:). U mnie też już po Tulipanach, choć ładnie przetrwały deszcze... Niestety gra...
autor: Lol@
2013-05-23, 22:03
Forum: Oto mój piękny ogród!
Temat: 4 PORY roku w ogródku CIOCI Oli
Odpowiedzi: 203
Odsłony: 33173

Re: 4 PORY roku w ogródku CIOCI Oli

Ojej, nie chodzi mi żeby było tak samo :-/... Masz trochę inne podejście do roślin, Twoja ciocia ma bardziej usystematyzowane... U ciebie jest rozgardiasz... W tym ogródku każda roślina ma swoje miejsce, u Ciebie wszystko rośnie gdzie i jak chce... Tak ma być... Po prostu. W twoim ogródku bardziej r...
autor: Lol@
2013-05-23, 21:27
Forum: Oto mój piękny ogród!
Temat: 4 PORY roku w ogródku CIOCI Oli
Odpowiedzi: 203
Odsłony: 33173

Re: 4 PORY roku w ogródku CIOCI Oli

Tadziu, kiedy u Ciebie tak będzie :?: :hyhy: ...

Bardzo ładnie ma Twoja ciocia :)... A że to mój pierwszy wpis w tym wątku, to pochwalę Tulipany :D.
Nie sposób wymienić co mi się tu podoba, ale wątek zawsze przeglądam :).