Na ratunek storczykowi! :)

Specjalny kącik dla miłośników tych niezwykłych roślin.
Awatar użytkownika
Merghen
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 2323
Rejestracja: 2010-09-01, 07:22

Re: Na ratunek storczykowi! :)

Post autor: Merghen »

Nie wydaje mi się by coś się działo Phalaenopsisowi. Wygląda na naturalne starzenie się liścia.
Ogród:
Zasadzany na ugorze

Zapraszam, Małgorzata
Awatar użytkownika
DiAbLuSiA
Zagorzały dyskutant
Zagorzały dyskutant
Posty: 299
Rejestracja: 2010-05-16, 18:19

Re: Na ratunek storczykowi! :)

Post autor: DiAbLuSiA »

Gosiu dzięki za odpowiedź...:) Mam uraz do żółknięcia liści od trzonu... spotkałaś się wcześniej że od tej strony liść żółknął?
..::Nikt nie jest doskonały w Tym niedoskonałym świecie::..
benggie
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 1
Rejestracja: 2014-03-29, 14:50

Re: Na ratunek storczykowi! :)

Post autor: benggie »

Serdecznie witam!:)

Jestem nowicjuszką, dzisiaj zarejestrowałam się na forum, ponieważ wczorajsze popołudnie (dobre parę godzin) spędziłam na wertowaniu forum w celu znalezienie pomocy dla mojego storczyka. Wszystkie rady wcieliłam w życie i rozpoczęłam reanimację:)

Dzisiaj moje kolekcja to już trzy storczyki (poleciałam i dokupiłam dwa), a także nawóz, osłonki, podłoże i inne dobrocie :)

Mam nadzieję, że już za jakiś czas będę mogła pochwalić się moimi storczykami!

Dziękuję za kawał dobrej roboty, porady, których nie znajdzie się w żadnej książce! :)
luzhizma
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 1
Rejestracja: 2014-05-13, 14:29

Re: Na ratunek storczykowi! :)

Post autor: luzhizma »

Witam od paru dni mam problem ze storczykami zostały zaatakowane przez wełnowca. Przeczytałam że w takiej syt. Powinnam umyć go ludwikiem i pomoczyć przez 30 min w wodzie z ludwikiem i tak zrobiłam. Dodatkowo przesadziłam do nowej ziemi i w nowe osłonki. Jeszcze nie podlałam. Ale teraz wyczytałam że powinnam jeszcze usunąć kwiaty - moje teraz kwitną.