Mszyce

Uprawa roślin w donicach na balkonach i tarasach oraz w ogrodach zimowych.
ODPOWIEDZ
baiana
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 5
Rejestracja: 2008-05-11, 15:37

Mszyce

Post autor: baiana »

Witam forumowiczow...mam problem z moim bluszczem (hedera) na balkonie. Dziś zauważyłam, że całe łodygi pokryte są malutkimi czarnymi robaczkami :( Jestem początkującym ogrodnikiem i nie mam zielonego pojęcia co to za paskudztwo. Bardzo proszę o pomoc. zrobiłam paskudom zdjęcia, mam nadzieję, ze ułatwi to identyfikacje. Z góry dziekuję za odpowiedzi. Pozdrawiam...
Załączniki
robale2
robale2
untitled2.JPG (17.42 KiB) Przejrzano 10066 razy
robale
robale
untitled.JPG (7.54 KiB) Przejrzano 10053 razy
baiana
baiana
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 5
Rejestracja: 2008-05-11, 15:37

Post autor: baiana »

...chyba nie umiem dodawac zdjec na forum...:(
baiana
użytkownik usunięty

Post autor: użytkownik usunięty »

Baiano, najlepiej wstawić zdjęcia na fotosik i z tamtąd pobrać odpowiedni kod i wstawić na forum.
baiana
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 5
Rejestracja: 2008-05-11, 15:37

Post autor: baiana »

dziekuje za odpowiedz:) zdjecia juz dodalam, nastepnym razem sprobuje wrzucic je na fotosik:)
baiana
użytkownik usunięty

Post autor: użytkownik usunięty »

Baiano te robaki to mszyce, wystarczy popryskać i po kłopocie ;-)
baiana
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 5
Rejestracja: 2008-05-11, 15:37

Post autor: baiana »

a czym popryskac? :)
baiana
użytkownik usunięty

Post autor: użytkownik usunięty »

Proponuję Mospilan 20 SP.
baiana
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 5
Rejestracja: 2008-05-11, 15:37

Post autor: baiana »

dziekuje bardzo za odpowiedz! jutro rano biegne do sklepu i zaczynam walczyc:)
ciekawe czy jakis oddzial biedronek by sobie z nimi poradzil...:)
dam znac jesli preparat poskutkuje.
pozdrawiam
baiana
użytkownik usunięty

Post autor: użytkownik usunięty »

Powodzenia, na pewno się uda.
czarna.Teresa
Witamy na forum!