Motyle

Nasi milusińscy - psy, koty, ptaki i inne zwierzęta w ogrodach.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Orania
Zagorzały dyskutant
Zagorzały dyskutant
Posty: 234
Rejestracja: 2008-01-11, 00:13

Motyle

Post autor: Orania »

A oto motylek, który usiadł na wrotyczu...


Obrazek



niestety w moim przewodniku nie odnalazłam nazwy tego motyla, czy możecie mi podpowiedzieć?
Pozdrawiam - Orania
Awatar użytkownika
Monisia
Zagorzały dyskutant
Zagorzały dyskutant
Posty: 325
Rejestracja: 2008-01-24, 19:00

Post autor: Monisia »

Oranio - nie znam się zupełnie na motylach, ale ten na zdjęciu jest piękny :!:
Amatorka...z sercem do roślin!!!
Awatar użytkownika
Orania
Zagorzały dyskutant
Zagorzały dyskutant
Posty: 234
Rejestracja: 2008-01-11, 00:13

Post autor: Orania »

Dziękuję Monisiu! :lol: Piękny i posłuszny - dał sie fotografować. Większość motyli odlatuje, kiedy zbliżam się z aparatem. Ten wyjątkowo tolerował obiektyw. Nie łatwo zrobić jako tako dobre ujęcie, więc oglądając zdjęcia z motylami podziwiam zawsze fotografa, który"złapał moment".Zapraszam do stworzenia kolekcji naszych ogrodowych motyli! :lol:
Pozdrawiam - Orania
Awatar użytkownika
Danka
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 13263
Rejestracja: 2008-03-11, 20:17

Post autor: Danka »

Oranio,pomysł motylowy bardzo dobry.Nauczymy się je rozróżniać.Bo jest ich bardzo dużo, Niestety,ale też nie wiem jak nazywa się ten okaz. I takiego u siebie w ogrodzie nie widziałam.
Załączniki
motylki_213.gif
motylki_213.gif (20.02 KiB) Przejrzano 9909 razy
użytkownik usunięty

Post autor: użytkownik usunięty »

To ja też dorzucę parę motylków z urlopu ;-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

a przy okazji proszę o zidentyfikowanie roślinki, która te motylki tak zwabiała (było ich znacznie więcej ale nie zdążyłam uchwycić ;-) )
Obrazek
Awatar użytkownika
Avelina
Zagorzały dyskutant
Zagorzały dyskutant
Posty: 398
Rejestracja: 2008-02-05, 22:12

Post autor: Avelina »