Mój ogródek

Tu pochwal się Twoim ogrodem! Fotografie i opisy co u Ciebie rośnie - mile widziane!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
OlgaVD
Zagorzały dyskutant
Zagorzały dyskutant
Posty: 370
Rejestracja: 2010-10-25, 19:08

Post autor: OlgaVD » 2010-12-04, 21:35

Gieniu, jaka to sosna na 3 zdjęciu, na ciękiej nóżce w białej czapeczce z śniegu? :mrgreen: Bardzo mi podoba się :-)
Pozdrawiam Olga
garnek.pl/olgad

Awatar użytkownika
Zenia
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 2156
Rejestracja: 2008-07-21, 21:01

Post autor: Zenia » 2010-12-04, 21:39

Bardzo ładne zdjęcia, zwłaszcza to ...

Obrazek

Czerwone koraliki pięknie zdobią ogród...na tle tego śniegu wygląda to fantastycznie. Dosypało u ciebie, oj dosypało. Sosenka na pniu fajnie wygląda w tej czapce na głowie. :rotfl:
Pozdrawiam Zenia

Awatar użytkownika
Genia_gp
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 934
Rejestracja: 2009-09-07, 17:04

Post autor: Genia_gp » 2010-12-04, 23:16

OlgaVD pisze:Gieniu, jaka to sosna na 3 zdjęciu, na ciękiej nóżce w białej czapeczce z śniegu? :mrgreen: Bardzo mi podoba się :-)
Olgo, to jest sosna górska Pinus Mugo, szczepiona na pniu :-D
Janinko, Małgosiu, Zeniu, dzięki :roll: Ognik szkarłatny w tym roku jest wyjątkowy, najpierw pięknie zakwitł, jesienią fajnie wyglądał i teraz w oprawie zimowej też ładnie się prezentuje :lol: Nie okryłam go włókniną, podobnie jak i w poprzednim roku, wtedy trochę przemarzł. O tym już pisałam. Może sobie znów poradzi, mam taką nadzieję :mrgreen:
Załączniki
tu ta sama sosenka we wrześniu
tu ta sama sosenka we wrześniu
Serdecznie pozdrawiam
Genia
Mój ogródek

Awatar użytkownika
Merghen
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 2315
Rejestracja: 2010-09-01, 07:22

Post autor: Merghen » 2010-12-05, 07:54

No cóż, dzięki Twoim zdjęciom ognika całkowicie przepadłam. Wiosną idę kupować, mam nadzieję,że też będzie piękny...za kilka lat :lol:
Ogród:
Zasadzany na ugorze

Zapraszam, Małgorzata

Awatar użytkownika
haliso
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 712
Rejestracja: 2010-10-04, 22:08

Post autor: haliso » 2010-12-05, 08:27

Pięknie wyglądają Twoje iglaczki w tych białych berecikach :-D :-D ,a ognik to super okaz i w tym zimowym otoczeniu cudnie wygląda :roll: ,a czy ptaszki go nie objadają :?:

marylka966
Zagorzały dyskutant
Zagorzały dyskutant
Posty: 351
Rejestracja: 2010-04-17, 19:53

Post autor: marylka966 » 2010-12-05, 10:07

Piękne zdjęcia. :lol: Uroczo wygląda ognik i sosna w tej czapie śnieżnej.

Uroczy zimowy ogród. :-D

Awatar użytkownika
Elzbieta M
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 6747
Rejestracja: 2010-09-22, 20:16

Post autor: Elzbieta M » 2010-12-05, 10:56

Geniu , dziwię się ,że u Ciebie ognik tak pięknie obsypany koralami :-D .Moimi się baaardzo szybko ptaszki pożywiły

Awatar użytkownika
El-ka
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 1302
Rejestracja: 2009-01-30, 14:19

Post autor: El-ka » 2010-12-05, 11:02

Gieniu najbardziej podoba mi się ognik,fajny kontrast ze śniegiem :shock:
pozdrawiam Elżbieta

Awatar użytkownika
Danka
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 13128
Rejestracja: 2008-03-11, 20:17

Post autor: Danka » 2010-12-05, 11:17

El-ka pisze:Gieniu najbardziej podoba mi się ognik,fajny kontrast ze śniegiem :shock:
dla mnie to zdjęcie jest rewelacyjne :lol:

Awatar użytkownika
edulkot
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 1837
Rejestracja: 2010-05-11, 17:29

Post autor: edulkot » 2010-12-05, 21:47

Ten ognik wygląda rewelacyjnie o każdej porze roku, czy wiosną obsypany kwiatami, czy jesienią cały w owocach czy teraz udający świąteczne drzewko, nic tylko zapalić światełka :rotfl:

Awatar użytkownika
Elzbieta M
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 6747
Rejestracja: 2010-09-22, 20:16

Post autor: Elzbieta M » 2010-12-06, 22:15

Geniu , muszę jeszcze u Ciebie wyrazic zachwyt nad Twoją delospermą. Możesz zdradzić , gdzie ja kupiłaś , bo ja szukałam wiosna , ( może w nieodpowiednim terminie?) - ale nie znalazłam. Czy to może w sprzedaży wysyłkowej?
Na zdjęciu nie widac , jaka ona jest wysoka , ale przypuszczam , że nie rośnie wysoko

Awatar użytkownika
Genia_gp
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 934
Rejestracja: 2009-09-07, 17:04

Post autor: Genia_gp » 2010-12-06, 22:39

Elu, kupiłam ją wiosną, w szkółce w mojej miejscowości, tutaj kupowałam niemal wszystkie rośliny. Jednak m.in. skalniakowe, jak np. delosperma, są przez nich zakupywane do dalszej odsprzedaży. Tak nawiasem mówiąc, szkółka specjalizuje się w hodowli drzew i krzewów ozdobnych, jednak jest też bardzo dobrze zaopatrzona w inne rośliny (również róże).
Tak jak przypuszczasz, delosperma ta ma wysokość niewielką, z kwiatkami już w pełnym rozkwicie, ok. 5 cm :-D
Serdecznie pozdrawiam
Genia
Mój ogródek

Awatar użytkownika
Elzbieta M
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 6747
Rejestracja: 2010-09-22, 20:16

Post autor: Elzbieta M » 2010-12-06, 22:59

Oo , to maleństwo! Prześliczne maleństwo :-D Jak nie znajdę w pobliżu , to zamówię u znajomej ogrodniczki , która sprzedaje u nas na placu . Ona kupowała mi u Pudełka czy Ciepłuchy azalie , może będzie miała większy dostęp , niż ja

Awatar użytkownika
Zenia
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 2156
Rejestracja: 2008-07-21, 21:01

Post autor: Zenia » 2010-12-07, 07:57

Ooo......widzę że delosperma robi furorę na forum. Mnie także się spodobała, już zapisana na listę do poszukiwań ;) . Jak to się stało że jej wcześniej nie widziałam :roll: ...jest taka śliczna. :D
Pozdrawiam Zenia

Awatar użytkownika
Elzbieta M
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 6747
Rejestracja: 2010-09-22, 20:16

Post autor: Elzbieta M » 2010-12-07, 08:41

Geniu, piszesz, że ma 5 cm, ale kwiaty wydaja się stosunkowo duże, nie takie drobniutkie. Ja posadziłam jesienią goryczkę, z siewu nasion, więc jeszcze nie wiem, jak zakwitnie, ale z opisu i zdjęć to wydaje mi się, że dobrze by komponowała z taką żółtą delospermą. Tylko muszę sprawdzić czy takie same warunki by im odpowiadały.
Geniu, na moje forum też możesz wkleić swoją delospermę, łatwiej mi będzie ją odnaleźć, jak będę chciała np. mężowi pokazać :lol: :lol:
No i życzę: niech Ci dobrze zimę przetrzyma!

ODPOWIEDZ