Mój ogród :)

Tu pochwal się Twoim ogrodem! Fotografie i opisy co u Ciebie rośnie - mile widziane!
Awatar użytkownika
Ania1990
Powoli się rozkręca
Powoli się rozkręca
Posty: 40
Rejestracja: 2011-09-20, 10:35

Mój ogród :)

Post autor: Ania1990 »

Witam wszystkich na forum:) Jestem tutaj nowa, dlatego jeszcze raz wszystkich witam serdecznie! Ogrodem interesuje się od dziecka, wszystko w nim robię samodzielnie za uzbierane fundusze:) Obecnie studiuję, ale każdą wolną chwilą spędzam na pielęgnacji ogrodu. Przedstawiam parę zdjęć, z góry przepraszam za chaotyczne rozmieszczenie zdjęć (nie mam wprawy) co chwila mam jakieś pomysły, coś wsadzić, przesadzić, założyć od nowa itd.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Nutka
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 711
Rejestracja: 2009-12-06, 04:03

Post autor: Nutka »

Aniu, ogródek wygląda bajkowo :) To oczko wodne z kamiennym brzegiem jest rewelacyjne, marzy mi się coś takiego :D Gratuluję pomysłów i wykonania :-D
Pozdrawiam!
Małgosia i Nutka :)
Awatar użytkownika
lilia0405
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 3614
Rejestracja: 2008-04-23, 22:38

Post autor: lilia0405 »

Aniu jestem pełna podziwu dla tak młodej osoby, która tak pięknie zrobiła swój ogród. :shock: Bardzo fajne rozwiązania, oczko :shock:
Awatar użytkownika
JaDorka
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 1019
Rejestracja: 2009-09-30, 21:45

Post autor: JaDorka »

Witaj Aniu.
Również dołączę do zachwytów. Bardzo mi się u Ciebie podoba. Oczko i te kamieniste wykończenia szczególnie mnie ujęły. I ta mała rabatka iglakowa taka śliczna. Pięknie. :-) No po prostu :shock: :-)
Pozdrawiam - Dorota
******************
Zapraszam tam, gdzie Ogród mój azylem moim.
Awatar użytkownika
Elzbieta M
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 7919
Rejestracja: 2010-09-22, 20:16

Post autor: Elzbieta M »