Milin amerykański - sadzonki, uprawa, pielęgnacja

Wszystko o roślinach pnących, zastosowanie, wymagania i problemy w uprawie.
użytkownik usunięty

Post autor: użytkownik usunięty »

Wiesiu wspaniały ten milin i świetny pomysł z tym połączeniem dwukolorowym. Wiesiu mam pytanie, czy Twoich milinów nie atakują mrówki, a jeśli tak to jak sobie z nimi radzisz, bo dla moich kwiatów są istnym utrapieniem.
Awatar użytkownika
piwonia
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 1565
Rejestracja: 2007-12-27, 10:02

Post autor: piwonia »

Gosiu- nie atakują go ani mrówki ani mszyce a nawet nie chce się rozłazić, pewnie dlatego że zależało mi na tym by przenieść parę sadzonek do nowego ogrodu ;-) . A mrówek miałam tego roku niezliczone ilości, ale ulokowały się na rabatach i pod magnolią :-?
Pozdrawiam - Wiesia
zapraszam
Sylvia
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 5
Rejestracja: 2010-03-19, 13:21

Witam

Post autor: Sylvia »

Witam serdecznie!
Jestem ogrodniczką amatorką do potęgi, jednak z ogromnymi nadziejami na piękny taras.
Uwielbiam grzebać się w ziemi i sadzić itd ale wiedza? no cóż?

Czy możecie mi podpowiedzieć co zrobić z moim milinem?

Kupiłam je w zeszłym roku i zasadziłam w maju w dużych drewnianych donicach (sztuk 2)
Donice stoją za szklaną barierką (ok 1m wysokości) na południowej ścianie. Gałązki wspinają się już bez pośrednio na słońcu (o ile świeci ;)). Okryłam je na zimę słomą,
Czy mam już je odkryć? Przyciąć? Stanowisko z uwagi na szybę jest osłonięte od wiatru i mocno się nagrzewa. Czy mam szansę na powodzenie?
Awatar użytkownika
Basia Tel
Zagorzały dyskutant
Zagorzały dyskutant
Posty: 341
Rejestracja: 2008-10-18, 20:24

Post autor: Basia Tel »

Milin, budzi się późno i bardzo dobrze, bo jest wrażliwy na wiosenne przymrozki. Odkrywam go, jako ostatniego, natomiast przycinam go wcześnie, by soki jeszcze nie puściły.
Pozdrawiam!
Sylvia
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 5
Rejestracja: 2010-03-19, 13:21

Post autor: Sylvia »