Lwie paszcze- jak hodować?

Jak wyjątkowe, egzotyczne, kolekcjonerskie rośliny uzyskać z nasion?
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
justysia
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 3
Rejestracja: 2008-03-01, 10:39

Lwie paszcze- jak hodować?

Post autor: justysia »

jestem totalnie zielona w tych sprawach.. dostałam nasionka, ale nawet nie wiem, kiedy je zasiać i jak. nadają się do skrzynki na balkon czy nie bardzo? :-?
Awatar użytkownika
krzysiek1240
Lubi podyskutować
Lubi podyskutować
Posty: 148
Rejestracja: 2008-02-23, 13:23

Post autor: krzysiek1240 »

Lwie paszcze bardzo łatwo jest chodować u mnie co roku się pojawiają a wcale ich nie sieje z 5 lat temu były siane bo to doniczek to nie zabardzo jestem przekonany czy ładnie będą wyglądać ale w gruncie napewno ale jeszcze nie teraz za miesiąc jak będzie ciepło albo jeszcze póżniej
Pozdrawiam Krzysiek
Awatar użytkownika
Kasiunia842
Lubi podyskutować
Lubi podyskutować
Posty: 152
Rejestracja: 2008-02-25, 13:43

Post autor: Kasiunia842 »

Siejemy w kwietniu i marcu do ciepłego inspektu, lub w kwietniu do rozsadnika, a wysadzamy na rabatę w maju. Kwitnie od czerwca do sierpnia, lubi stanowiska słoneczne, wymaga regularnego nawadniania. Tyle dowiedziałam się z poradnika ogrodniczego. Osobiście powiem, że u mnie na działeczce bardzo ładnie rosną co roku i nie ma większych problemów z hodowlą tych kwiatuszków.
Awatar użytkownika
justysia
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 3
Rejestracja: 2008-03-01, 10:39

Post autor: justysia »

regularne nawadnianie- czyli co ile?
Awatar użytkownika
Kasiunia842
Lubi podyskutować
Lubi podyskutować
Posty: 152
Rejestracja: 2008-02-25, 13:43

Post autor: Kasiunia842 »

Tak dokładnie to chyba nie da się określić. One lubią glebę żyzną i wilgotną, więc myślę że po prostu nie można doprowadzić do całkowitego wyschnięcia ziemi. Jak zobaczysz, że robi się zbyt sucho, to podlej. ;-)

Więcej w poradniku forum: Lwia paszcza - odmiany i uprawa
Awatar użytkownika
justysia
Witamy na forum!