Jarmuż

Wszystko co jest związane z uprawą warzyw
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
smonika
Powoli się rozkręca
Powoli się rozkręca
Posty: 42
Rejestracja: 2008-02-27, 19:54

Jarmuż

Post autor: smonika »

Czy ktoś z forumowiczów uprawiał to warzywko?
Ja się przymierzam w tym roku pierwszy raz i mam pytanie czy potrzebne są jakieś specjalne wymagania, żeby ta roślinka nie tylko zdobiła moją działeczkę, ale też w smaku była dobra.
Dziękuję za porady. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Najkrótszą drogą do zdrowia jest droga do ogrodu.
Awatar użytkownika
MARGERITA
Powoli się rozkręca
Powoli się rozkręca
Posty: 47
Rejestracja: 2009-05-15, 11:09

JARMUŻ

Post autor: MARGERITA »

Zawsze zajadałam jarmuż wysiany przez mamę, w tym roku wysiałam go sama do gruntu, już powschodził. Jak będzie za gęsto to porozsadzam, pilnuję podlewania, ostrożnie z nawożeniem obornikiem bo w smaku może być niezbyt fajny, też jestem nowicjuszką w tym temacie.pzdr ;-)
Awatar użytkownika
Danka
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 13263
Rejestracja: 2008-03-11, 20:17

Post autor: Danka »

Mama uprawiała jarmuż i nie miała problemów z uprawą. Z tego co wiem, że nie ma jakiś specjalnych wymagań i nie boi się mrozu. Życzę powodzenia w uprawie.

Więcej: Jarmuż - właściwości zdrowotne, uprawa, przepisy kulinarne
Awatar użytkownika
smonika
Powoli się rozkręca
Powoli się rozkręca
Posty: 42
Rejestracja: 2008-02-27, 19:54

Post autor: smonika »

Witam i dziękuję za odpowiedzi ;-)
Posiałam jarmuż - już wschodzi - nie śpieszyłam się z siewem za bardzo, żeby obsadzić puste miejsca, czyli tam gdzie coś nie urośnie....
Jak mi to wyjdzie to napiszę po zjedzeniu pierwszej sałatki :lol:
Pozdrawiam wszystkich
Najkrótszą drogą do zdrowia jest droga do ogrodu.
Awatar użytkownika
MARGERITA
Powoli się rozkręca
Powoli się rozkręca
Posty: 47
Rejestracja: 2009-05-15, 11:09

Koleżanki

Post autor: MARGERITA »