Jak przyciąć śliwę?

Uprawa drzew i krzewów owocowych, choroby i szkodniki roślin sadowniczych.
ODPOWIEDZ
Tomek64
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 2
Rejestracja: 2019-09-26, 17:28

Jak przyciąć śliwę?

Post autor: Tomek64 »

Witam. Proszę o pomoc jak w temacie. Proszę o poradę jak byscie poprzycinali tą śliwkę. Mam wrazenie , ze czym wiecej czytam tym jestem bardziej "zielony" w tym temacie. Zalaczam zdjecia pogladowe.
Załączniki
20191027_130238.jpg
20191027_130306.jpg
Awatar użytkownika
Elzbieta M
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 7899
Rejestracja: 2010-09-22, 20:16

Re: Jak przyciąć śliwę?

Post autor: Elzbieta M »

Tomku , ale teraz już nie pora na przycinanie.
Tomek64
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 2
Rejestracja: 2019-09-26, 17:28

Re: Jak przyciąć śliwę?

Post autor: Tomek64 »

Dziekuję za odpowiedż. Mam zamiar w marcu przycinać. Do tego czasu może uda się zebrać trochę wiedzy "do kupy".
Awatar użytkownika
rafaloku
Administrator
Posty: 1871
Rejestracja: 2007-12-06, 18:23

Re: Jak przyciąć śliwę?

Post autor: rafaloku »

Tomku, przepraszam za trochę spóźnioną odpowiedź na Twoje pytanie :niepewny: mam jednak nadzieję, że te kilka wskazówek Ci pomoże. Przede wszystkim marzec to będzie dobry termin na przycięcie tej śliwy. W przyszłości warto jednak wybór terminu oprzeć też na terminie owocowania. Jeśli jest to odmiana późna (zbiór owoców wrzesień-październik), to tniesz w marcu. Jeśli zaś wcześniejsza (zbiór lipiec-sierpnień) to przycinasz od razu po zbiorach (najpóźniej można przycinać do połowy września).