ile nawozic i czym?

Naturalne metody uprawy, biopreparaty, nawozy organiczne, ogród przyjazny dla ptaków i innych stworzeń.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rózana aleja
Lubi podyskutować
Lubi podyskutować
Posty: 145
Rejestracja: 2017-03-14, 13:32

ile nawozic i czym?

Post autor: Rózana aleja »

Jestem amatorka upraw-zaznaczam na poczatku,wiec prosze op porade badz przydatne linki.
Kupiłam działeczke,mała,czesciowa zagospodrowana ale przez trzy lata nie uprawiana.Rosna na niej rózne krzewy;cyprysy lawsona,hortensje,juki,rododendron-mały,wiciokrzew,róze, krzewy budleja,itp.Krzewy były zaniedbane, nie kwitły, a wiekszosc działki zachwaszczona,doprowadziłam ja zeszłej jesieni do ładu,nawoziłam obornikiem kurzym a potem fructusem ogrodnikiem,miałam jeden pąk u hortensji.Czesc działki (10x10m) poswieciłam na mały ogrodek warzywny,wyplewiłam,przeorałam gleboglyzarka i zasiałam peluszke (potem łubin bo była susza).Na jesieni wszystko znow przekopałam. Teraz sie zastanawiam czy popryskac to PLONAR ACTIVE-ekologiczym uniwer. nawozem do rozpuszczenia w wodzie.Nie chciałabym przedobrzyc z tymi nawozami,moze zasianie roslin juz wystarczy.Prosze o rade.


Ogrodnictwo to nauka, nauka, nauka. Na tym właśnie polega zabawa. Cały czas się uczysz!
Helen Mirren


Wioletta S.
Bettiw
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 2408
Rejestracja: 2008-07-21, 11:37

Re: ile nawozic i czym?

Post autor: Bettiw »

Załóż swój wątek w MÓJ PIĘKNY OGRÓD, wtedy łatwiej będzie na bieżąco omawiać sprawy. Uważam, że skoro działka stało odłogiem to nie trzeba nawozić, ziemia jest odpoczęta, a tak to zasilałaś/eś chwasty. Jak masz jakieś zdjęcia nawet takiej nie zagospodarowanej działki to pokaż i w jakim regionie mieszkasz ile m2 ma ogródek?
Ogródek Bettiw z pozdrowieniami od Beaty
Awatar użytkownika
Rózana aleja
Lubi podyskutować
Lubi podyskutować
Posty: 145
Rejestracja: 2017-03-14, 13:32

Re: ile nawozic i czym?

Post autor: Rózana aleja »