HOBBY

Dowolne tematy, "luźne" pogadanki i trochę relaksu.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tengel27
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 899
Rejestracja: 2008-01-15, 19:29

Re: HOBBY

Post autor: tengel27 »

Małgosiu - lampka jest śliczna :)

Ja też pochwalę dwoma drobiazgami :)

Obrazek

Obrazek
Pozdrawiam,
Dawid

Zapraszam do mojego wiejskiego ogródka
Awatar użytkownika
tadek
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 6870
Rejestracja: 2011-10-30, 18:23

Re: HOBBY

Post autor: tadek »

Ale jesteście niesamowicie uzdolnieni.
Merghen ubrała fajnie lampkę, Tengel i JaDorka zrobili elegancką biżuterię...
Zapraszam do mnie: W ogródku Tadeusza ->>
użytkownik usunięty

"Postarzam"

Post autor: użytkownik usunięty »

Postanowiłam pokazać swoje ostatnie hobby. Zajmuję się tym od paru miesięcy, przygotowując się do nowej aranżacji w domu. Ponieważ mieszkamy w starym domku, który ma przeszło 100 lat, a do tego posiadam sporo starych przedmiotów i mebli, niektóre równie stare... wpadłam na sposób takiego przemeblowania, by troszkę rozjaśnić wnętrza. Spotkałam się z pojęciem shabby chic (czyli stary szyk). Generalnie rzecz polega na wybielaniu, rozjaśnianiu wielu przedmiotów, powierzchni i mebli. W swoich poszukiwaniach własnego stylu dostosuję przedmioty do tego co lubię, będzie to połączenie stylu shabby ze skandynawskim designem. Większość czynności wykonuję sama: przemalowywanie mebli i "postarzanie", w cięższych pracach (w tym w remontowych) obiecał pomóc Tadziu.

Dzisiaj chcę pokazać dwa przedmioty - lampę i ramkę. Do malowania użyłam kilku kolorów farby, nakładanych warstwami i w specjalny sposób przecieranych, tak aby uzyskać wrażenie starości i zużycia.

[img]http://.vot.pl/zdjecia/2012_czerwiec/pDSC_0292.jpg[/img]