Frania - mój ogródek

Tu pochwal się Twoim ogrodem! Fotografie i opisy co u Ciebie rośnie - mile widziane!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Frania
Zagorzały dyskutant
Zagorzały dyskutant
Posty: 485
Rejestracja: 2009-10-25, 11:42

Post autor: Frania »

Nutka właśnie dlatego przeglądam zdjęcia żeby jakoś sobie umilić te zimowe dni.
Aniątko mam 3 rodzaje kann ale nie wiem jak która się nazywa.Tą którą pokazałam to mam dopiero pierwszy rok i jest malutka.
Awatar użytkownika
Zenia
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 2169
Rejestracja: 2008-07-21, 21:01

Post autor: Zenia »

A mnie bardzo podoba się liatria. Także ją mam...tylko moja jeszcze mała kępka. Posadzona bez przemyślenia. :roll: Teraz główkuję aby znaleźć jej odpowiedniejsze miejsce. Tylko jakie i z czym ją posadzić :?: Z kanami nie mam dobrego doświadczenia. Marnie mi kwitły...namyślam się czy je jeszcze wsadzać. Jeśli oczywiście dobrze przezimowały. U ciebie Franiu tak ładnie kwitną. :-D
Pozdrawiam Zuzia
Awatar użytkownika
Małgorzata124
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 1698
Rejestracja: 2008-08-03, 19:47

Post autor: Małgorzata124 »

Piękna jeżówka biała, bardzo rozrośnięta, różyczki też bardzo ładne, bardzo je lubię ale u mnie marnie rosną i do tego chorują , ziemia chyba za ciężka , ale i tak je hoduję.
pozdrawiam Małgorzata
Awatar użytkownika
Frania
Zagorzały dyskutant
Zagorzały dyskutant
Posty: 485
Rejestracja: 2009-10-25, 11:42

Post autor: Frania »

Zenia liatrie mam w 2-ch miejscach ,ale tylko w jednym ładnie rośnie.U mnie w ogrodzie nie ma takiego uporządkowania co z czym posadzić żeby pasowało tylko poprzez eksperyment szukam miejsca żeby roślince było dobrze. Zgrupowane mam tylko róże , hortensje liliowce ciemierniki i funkie bo one muszą mieć odpowiednią ziemię lub cień.