chabry w doniczce

Jak wyjątkowe, egzotyczne, kolekcjonerskie rośliny uzyskać z nasion?
ODPOWIEDZ
agulinka111
Lubi podyskutować
Lubi podyskutować
Posty: 186
Rejestracja: 2011-06-01, 17:05

chabry w doniczce

Post autor: agulinka111 »

Nie znam się totalnie na ogrodzie ale w tym roku postanowiłam pobawić się w ogrodnika, w jakimś kiosku kupiłam nasionka chabrów i posiałam do doniczek, wsypałam nasionka jak leciało i jak urosło to wyglądało jak trawa, po prostu było za gęsto, dziś przesadziłam do osobnych doniczek, po 3 sadzonki do doniczki (zdjęcie). Czy coś z tego wyrośnie? Nie jestem pewna jaka to jest odmiana, chciałabym żeby to się rozrosło i żeby cała doniczka była ukwiecona na niebiesko.
Załączniki
zdjęcie
zdjęcie
marylka966
Zagorzały dyskutant
Zagorzały dyskutant
Posty: 351
Rejestracja: 2010-04-17, 19:53

Post autor: marylka966 »

Już wyrosło. A czy zakwitnnie? Coś tam zakwitnie. Roślina w doniczce nie ma tyle możliwości co w gruncie. Ale ile przy tym frajdy i jak człowiek się z tego cieszy, że coś się udało wyhodować. ;-) :-> Pozdrawiam.
agulinka111
Lubi podyskutować
Lubi podyskutować
Posty: 186
Rejestracja: 2011-06-01, 17:05

Post autor: agulinka111 »

Racja , cieszę się jak dziecko że coś rośnie, no ale nie ukrywam że chciałabym żeby ładnie zakwitło. Teraz doniczki stoją z tyłu za domem ale chciałabym żeby ozdobiły mój taras i wejście przed domem :)
Jak zakwitnie to wstawię zdjęcie żeby się pochwalić oczywiście :)

A jeszcze takie pytanko małe, jak często je podlewać? Do tej pory podlewałam codziennie.
użytkownik usunięty

Post autor: użytkownik usunięty »