Brak działki - jak inaczej uprawiać warzywa

Wszystko co jest związane z uprawą warzyw
ODPOWIEDZ
Jaśmina1988
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 16
Rejestracja: 2015-02-23, 12:10

Brak działki - jak inaczej uprawiać warzywa

Post autor: Jaśmina1988 »

Rozpaczliwie poszukuję informacji, jak inaczej niż w w tradycyjnie w ziemi na działce, można uprawiać warzywa? Bardzo mi zależy na tym, aby moje uprawy były ekologiczne. Słyszałam, że niektóre warzywa można trzymać w donicach ale ponoć wymagają one stosowania nawozów. Jestem początkująca jeśli chodzi o prowadzenie warzywniaka.

Wynajmuję dom i właściciel nie zgodził się na to, by skopać ziemie i uprawiać warzywa. Interesuje mnie więc rozwiązanie mobilne. Myślałam np o tym, aby kupić np kastry budowlane i w nich te warzywa sobie uprawiać. Czy miałoby to szanse? Bardzo proszę o porady. Wiosna tuż tuż, a ja ciągle w punkcie wyjścia :(
Sola13pl
Lubi podyskutować
Lubi podyskutować
Posty: 75
Rejestracja: 2013-07-21, 20:05

Re: Brak działki - jak inaczej uprawiać warzywa

Post autor: Sola13pl »

W takim wypadku uprawa w kastrach lub innych tego typu sporych pojemnikach (nawet plastykowych beczkach) ma sens, powiem więcej, że odpowiednio prowadzona (co oczywiście jest niezmiernie ciężkie dla amatora) może wyglądać naprawdę dobrze. :D

Co do stosowania nawozów w takim wypadku to akurat normalne, gdyż warzywa uprawiane w ziemi także ich potrzebują, ale wybór rodzaju nawozu zależny tylko od Ciebie, a ja nie widzę problemu w przemieszaniu ziemi w pojemniku z kompostem na jesień, więc mogą to być uprawy w pełni jak mówiłaś ekologiczne. :->