Witam wszystkich!

Jeżeli właśnie dołączasz do naszego forum i nie wiesz gdzie napisać pierwszy post, zrób to tutaj! Chętnie się z Tobą przywitamy :-)

Witam wszystkich!

Postautor: Ringo1804 » 2014-01-12, 15:39

Jestem tu nowy ale nie jestem nowicjuszem.Przez kilkanascie lat prowadzilem ogrodnictwo produkcyjne(kwiaty),teraz robie eksperymenty i ucze sie czegos nowego ale w dalekim tropikalnym kraju w Tajlandii.Moja zona jest Tajka i przez kilka miesiecy w roku przebywam lub bede przebywal w Tajlandii,mamy tam tropikalny ogrod w ktorym rosna egzotyczne dla nas rosliny,ale chcialbym sprobowac uprawy naszych kwiatow takich jak malwy,dalie czy maciejka.
interesuje mnie uprawa rodzimych odmian kwiatow i warzyw w klimacie tropikalnym.
Mam tam rowniez zbiornik wodny w ktorym mam ryby,ale tu zupelnie nie mam doswiadczeniai besde prosil o porady.
Jesli ktos ma jakies doswiadczenie i uprawial rosliny europejskie w innym klimacie prosze aby sie podzieli ze mna wiedza na ten temat.
Ringo1804
Witamy na forum!
Witamy na forum!

Re: Witam wszystkich!

Postautor: Elzbieta M » 2014-01-12, 15:46

Serdecznie witam Cię na forum :-D . Doświadczenia w innym klimacie niż nasz , polski ,nie mam , ale chętnie zobaczę co u Ciebie rośnie. Zachęcam do założenia własnego wątku w dzialeMójpiękny ogród
Awatar użytkownika
Elzbieta M
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!

Postautor: Danka » 2014-01-12, 16:35

Witaj !
Myślę, że w miarę naszego doświadczenia i wiadomości spróbujemy Ci pomóc. Ale większość z nas ma doświadczenia z polskim klimatem. Ja jedynie co nieco wiem o nadmorskim angielskim klimacie. Ale z ciekawością zapoznamy się także z twoim roślinnym tajlandzkim doświadczeniem :mrgreen:
Awatar użytkownika
Danka
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!

Postautor: krysta » 2014-01-12, 17:52

Witaj :)
Krystyna
Awatar użytkownika
krysta
Lubi podyskutować
Lubi podyskutować

Postautor: Bettiw » 2014-01-12, 21:01