Warzywa na balkonie

Wszystko co jest związane z uprawą warzyw

Warzywa na balkonie

Postautor: Bido » 2012-06-21, 14:09

Proszę o informacje dotyczące uprawy warzyw na balkonie. Nie interesują mnie informacje ogólne (tego jest dużo na necie i już sobie poczytałem) lecz szczegółwe krok po kroku co i jak. Ponieważ jestem kompletnie zielony w temacie.
Na początek "upatrzyłem sobie" uprawę pomidorów, najlepiej koktailowych. Jak się do tego zabrać?

I jeszcze jedno. Czy znacie jakieś uprawy, które można by rozpocząć jeszcze w tym roku z dobrym skutkiem.

Będę wdzięczny za wszelką pomoc!

Pozdrawiam.
Bido
Witamy na forum!
Witamy na forum!

Re: Warzywa na balkonie

Postautor: Danka » 2012-06-21, 18:13

Jeżeli chcesz jeszcze teraz siać i sadzić pomidorki to jest za późno. Moim zdaniem zacznij od sałaty. Nasiona możesz jeszcze wysiać i zebrać główki sałaty. Co to znaczy krok po kroku, bo informacje ogólne już znasz. Chcesz wiedzieć jak wysiać nasiona? Czy jak sadzić młode siewki? Bo teraz to ja nie rozumiem :niepewny:
Awatar użytkownika
Danka
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!

Postautor: użytkownik usunięty » 2012-06-21, 19:00

A ja Danusiu nie rozumiem tonu kolegi. Wpada jak po ogień, ani dzień dobry, ani pocałuj mnie..., tylko to mnie nie interesuje, a to proszę w szczegółach... Dobrze, że choć za udzieloną pomoc będzie wdzięczny. ;) No cóż...
Ale, że my dobrze wychowani i chętni do pomocy ludzie to poczekamy na szczegółowe określenie czego kolega oczekuje i postaramy się przybliżyć tajniki uprawy warzyw na balkonie. :-D A co tam może kolega się zreflektuje. ;) :lol:

Tymczasem warto poczytać: Warzywa na balkonie - uprawa krok po kroku
użytkownik usunięty

Postautor: Bido » 2012-06-22, 13:30