Witajcie miłośnicy ogrodów !!

Jeżeli właśnie dołączasz do naszego forum i nie wiesz gdzie napisać pierwszy post, zrób to tutaj! Chętnie się z Tobą przywitamy :-)

Witajcie miłośnicy ogrodów !!

Postautor: Młodyogrodnik97 » 2018-03-11, 14:20

Hejka! Jestem dość młodym amatorem ogrodnictwa ponieważ mam raptem 21-lat. Mieszkam z Starszym Tatą któremu jest wszystko obojętne co się dzieje w około domu. Dla niego liczy się tylko wykoszona trawa i nic po za tym. Mam dość fajny plac do zagospodarowania centralnie koło schodów jak i balkonu. W tamtym sezonie kupiłem i rozłożyłem czarną folię i wysypałem ładnie na nią korę. Oczywiście po tygodniu zauważyłem że jest z nią coś nie tak zagłębiłem się w temat i zakupiłem agrowłókninę. Od razu było widać dużą zmianę. Chciał bym tam jednak posadzić jakieś krzewy lub inne roślinki aby było to przyjemne dla oka. Również chcę zająć się ogrodem wyważanym tylko muszę znaleźć odpowiednie miejsce. Mam również dużo jabłonek czereśni grusz i rożnych innych drzew przy nikt nie chodził i nie dbał o to. Można podpowiedzieć że te drzewka zaczęły dziczeć. Nie mogę na to patrzeć i postanowiłem wziąć się za to jak tylko potrafię :-) ;-)
Młodyogrodnik97
Witamy na forum!
Witamy na forum!

Re: Witajcie miłośnicy ogrodów !!

Postautor: wasilewska101 » 2018-03-11, 15:28

Powodzenia w ogrodzie ,teraz poprzycinaj drzewka owocowe ..Do ogrodu aby ci ładnie kwitł cały czas posadź hortensje ,tawułki. krzewuszki oraz byliny które tez można tak sadzić aby kwitły cały sezon.. Zapomniałam o różach przecież te kwitną na okrągło .. Przyjemniej pracy w tworzeniu ogrodu
Awatar użytkownika
wasilewska101
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!

Postautor: Elzbieta M » 2018-03-11, 21:14

Witaj Młody Ogrodniku! To Ci sie chwali , że postanowiłeś zająć się ogrodem.Pytaj , abyś błedów nie popełniał - choć każdy z nas pewnie na poczatku różne błedy popełniał :hyhy:
Awatar użytkownika
Elzbieta M
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!

Postautor: Danka » 2018-03-11, 22:32

Witaj!