Ogród Marzenie ...

Tu pochwal się Twoim ogrodem! Fotografie i opisy co u Ciebie rośnie - mile widziane!
Awatar użytkownika
Joanna81
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 17
Rejestracja: 2011-02-08, 12:17

Ogród Marzenie ...

Post autor: Joanna81 »

Poniekąd tak piszę bo ten ogródek jest jeszcze w sferze marzeń. Mam nadzieję, że mogę liczyć na Wasze rady. I obiecuję że będę przesyłać zdjęcia kolejnych etapów.

Obrazek

Jak widać na razie jest tylko szkielet skalniaka :)
Dusza świata ma kolor róż...
aniątko
Zagorzały dyskutant
Zagorzały dyskutant
Posty: 228
Rejestracja: 2010-09-05, 11:45

Post autor: aniątko »

ja będę Ci kibicować w kolejnych etapach pracy w ogrodzie, bo niestety w kwestii udzielania rad jestem jeszcze zielona :mrgreen:
Pozdrawiam Ania
Awatar użytkownika
Elzbieta M
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 7919
Rejestracja: 2010-09-22, 20:16

Post autor: Elzbieta M »

No i dobrze że mamy zdjęcie nr 1 - pusta przestrzeń :-D . Będziemy patrzeć , jak wszystko sie zmienia , jak ożyje barwami Twój ogródek
użytkownik usunięty

Post autor: użytkownik usunięty »

Dość spory kawałek ogródka do zagospodarowania :-D. Z tego co widzę jest to lekka skarpa. A masz może inne ujęcia tej działki?
Awatar użytkownika
edyta_mi
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 1059
Rejestracja: 2011-01-22, 21:58

Post autor: edyta_mi »

Jeśli szukasz porady, to napisz co więcej o swoich pomysłach i oczekiwaniach. Nie wiem w czym możemy Ci pomóc?
Pozdrawiam Edyta
Awatar użytkownika
lilia0405
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 3614
Rejestracja: 2008-04-23, 22:38

Post autor: lilia0405 »

Asiu fajnie zobaczyć jak ogród rodzi się od podstaw, trzymam kciuki :-D
Awatar użytkownika
Lol@
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 986
Rejestracja: 2010-08-16, 21:04

Post autor: Lol@ »

Kawałek ziemi do zazielenienia :-)
Widać skalniak... Początek już jest :-)
Będziesz chciała zasłaniać ten widok za płotem?
Uwielbiam Tulipany, a Ty?

Forumka Kasia
Awatar użytkownika
smigu-s303